Ghanesiske perler set gennem iPiccy

Ind i mellem falder mine fotos bare ikke helt ud, som jeg ønsker det. Lyset er måske for dårligt eller jeg kan ikke helt få de rigtige farver frem.

Som for eksempel i fredags. Dagens program var at fotografere de perler Rita har taget med hjem fra Ghana. Men dagen var alt for grå og lyset svagt.

Heldigvis findes der jo et utal af gratis fotoredigeringsprogrammer på Internettet og efter en tur i iPiccy er jeg egentlig ganske tilfreds.

























Rita designer smykker af de ghanesiske perler. Jeg leger med dem i iPiccy. En ganske fornuftig arbejdsfordeling.







 iPiccy er et gratis fotoredigeringsprogram som ligger på Internettet. Det kræver hverken, at du downloader programmet eller, at du registrerer dig. Du redigerer direkte fra din browser, men til gengæld kan du ikke gemme dine fotos på iPiccy. Du kan læse en anmeldelse af programmet HER

Etiketter: , ,